Tuesday, November 3, 2009

Awie sahabatku..

Salam...Dah lama aku tak mencatat dalam blog yg tak serupa blog ni...actually aku ni bkn pandai sangat nk menulis...aku tulis pon ikot kata hati..apa yg aku tau aku kacak..tu jer ar..hahahah..mesti korang bosan n kata aku ni jenis berangan..aah..aku mmg macam tu..suker cakap diri kacak..padahal muka macam jamban umah Ct Nurhaliza..hehe...Nway..aku takder citer sangat arini..juz nk masuk entry jer...gilo tol aku ni..mereng..hehe..

Lupa nk bitau, aku ada sorg sahabat..awie namanya..orgnya kacak..berbudi bahasa..baek hati..perghh puji tak igt ni..blk kang minta claim..muka dier tu kalau tgk penuh ngn cahaya duit..tgk muka dier pasti igt duit..duit duit duit..hahahah...dier baru buat blog..mesti bersungguh2 dier nanti..hehe..

K ar nnti kita sambung entry yg laen pula ya..hahaha..take care..

No comments: